Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Lite mycket party

Nu har det blivit väldigt mycket party för min del, och ja vad ska jag säga? Jag älskar att festa helt enkelt samtidigt som jag älskar myskvällar också. Vet inte varför det har blivit så att jag hela tiden vill gå ut, men jag mår så bra av att dansa och vara ute med mina vänner. Jag älskar den känslan man får när man är ute och har en grymt bra kväll som man aldrig vill ska ta slut! Alla är så glada och jag älskar att träffa nya människor, speciellt här i USA där alla är så trevliga!
 
Så vad har hänt de senaste dagarna?

Tisdags var jag och Jennifer lite partysugna så vi åkte till Bootsy Bellows men stannade inte alls länge eftersom vi inte tyckte det var kul alls den kvällen och det var knappt några vi kände där heller så nej. Vi åkte hem tidigt och sa till oss själva att vi är nog "lure-tjejer" helt enkelt. Så bootsy var inget för oss, inte denna kvällen i alla fall.

Onsdags blev jag och Jennifer bjudna på middag igen och denna gången blev det faktiskt av. Vi var hemma och gjorde inte så mycket, så tänkte vi att varför inte? Och deras middagar är absolut aldrig fel. Så vi började fixa oss och tog en taxi till ett hus vi skulle till först innan middagen. När vi väl kommer fram inser vi att vi är på ett väldigt fint ställe och huset och bilarna vi var vid var sjukt. När vi kom in mötte vi några och de visade oss runt lite och vi fick lite att dricka så satt vi och pratade med dom. Dock var de inte de som bodde där utan det var Chris Rock som bodde där (han som är med i bla grown ups), de lånade bara hans hus nu när han inte är hemma. Sjukaste, jag menar vem är hemma hos Chris Rock bara sådär? I vilket fall som helst så åkte vi sedan till middagen på Fig&Olive heter det. På samma ställe som där Jennifer och Titti åt förra gången, och GUD så gott det var! Efteråt skulle vi med dom ut, var inte vad vi hade planerat men kvällen blev jättelyckad i alla fall! Och vi följde inte med på efterfesten utan åkte hem istället.
 
Torsdags (igår) blev det Lure med Titti. Och gud så kul vi hade det! Lure kan aldrig bli misslyckat helt enkelt och jag tycker torsdagar och lördagar är roligast att gå ut på, och det är ju då Lure är bäst så därför blir det alltid att vi går dit!
 
Hehe de hade en photo automat inne i klubben (Hooray Henry's som vi var på efter middagen i onsdags) så vi tog lite bilder under kvällen såklart!
 
Chris Rock är han längst till vänster <---- Bilden är från filmen grown ups

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus