Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Excuse me, she sprained her ankle..

Efter skolan idag somnade jag några timmar hemma i min säng! Det behövdes verkligen. Sedan kollade jag Jennifer och Titti på High school musical, första filmen. Kollade dock inte klart hela men gud vilka minnen när man ser den nu. Känner sig som ett barn igen haha. Får kolla klart alla tre filmerna i helgen istället.
 
Sen fick jag för mig att jag ville gå till Ralphs och storhandla eftersom jag inte kunde göra det tidigare somnade ju.. Så Titti var så snäll och följde med mig eftersom jag inte fick gå själv för tjejerna. Gick igenom den mysiga parken och där var det några som tränade baseboll, har inte sett det här förens nu.
 
Väl inne på Ralphs köper jag verkligen hur mycket som helst!! Så när vi kommer ut från affären har jag typ 20 PÅSAR och är tvungen att packa om allt men det var tungt hur jag än gjorde. Så vi ställde oss där utanför Ralphs och tänkte att, nä fan vi måste få skjuts det här funkar inte.. Så efter några minuter ser vi en ung kille som ser väldigt snäll ut komma ut ur affären typ åkandes på hans kundvagn. Så Titti får för sig att gå efter honom och att jag skulle halta med alla mina påsar haha!
 
Så efter massa skratt och lite prat om att jag hade stukat min fot inne i affären så fick vi skjuts hem av honom. Skitsöt och snäll kille som verkligen hjälpte mig med påsarna och tyckte vi var så knäppa! Han frågade oss också,
" How was your plan when you came here? "
And I just like " Huuumm (hahah).. we didn't have any plans.. "


Haha dog vad vi är konstiga, hur fan hade vi tänkt oss komma hem med allt detta? Eller jag rättare sagt. Men det var så värt att fråga, tack Titti som är den modiga av oss och jag får spela skadad.. hehe. Så nu kom jag hem med massor av mat, heaven
 
 

Kommentarer

Mormor

2013-10-17 - 09:18:03
Va skönt att läsa att ni är rädda om varandra,och ställer upp .Det är riktiga kompisar,man vat aldrig vad som döljer sig därute om man går ensam,stämmer inte att ensam är stark,inte i alla lägen.Kramar till Er alla
Svar: Ja verkligen! Kram
Fanny Petric

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus