Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Aldrig kan jag bli nöjd med någonting

 
Som ni säkert märkt så har jag ändrat min blogg design alldeles för många gånger och den har varit halvt färdig hela tiden vilket gjort att jag aldrig blivit nöjd. Ni som känner mig vet att jag är en person som tröttnar på saker väldigt snabbt.. Därför gillar jag en design ett litet tag sedan vill jag byta hela tiden för jag vill ha nytt hela tiden. Ni vet jag är en sån person som älskar att spontant möblera om hela mitt rum eller flytta på saker för att det ska bli någon förändring. Och detta har jag kommit på mig själv för det gäller i allting. Har jag tex målat mina naglar en dag så tröttnar jag nästa dag och målar över en annan färg osv. Sån har jag alltid varit och jag förstår inte varför. Haha aldrig är jag nöjd!
 
Men i vilket fall som helst, såhär ser min blogg ut nu och såhär kommer den se ut ett bra tag framöver eftersom jag gillar att den är mer personlig nu med mina egna bilder. Ville bara säga det! Hoppas att ni där hemma får en toppenstart på veckan, det är ju faktiskt bara fyra dagar kvar innan det är helg igen i alla fall för mig. Godnatt på er!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus