Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Vi är så duktiga på att plugga

Förut kom Martin hit, eller jag hämtade upp honom i mölndal så åkte vi och skulle hämta min mobil hos Rasmus som skulle laga den ikväll. Men nej då var det fel på den nya skärmen.. så mobilen ligger kvar hos Rasmus så får fixa det imorgon istället. Så jag och Martin åkte hem till mig och skulle plugga hela kvällen men det gick inte jättebra. Noll koncentration, åt bullar och choklad istället och prata om allt annat! Eller jo jag fick i alla fall gjort lite tillslut när Martin spela Fifa med min bror Kristoffer istället haha.. Nu skulle han hem nyss och jag sitter här utan mobil så får använda mig av fb på datorn istället.
 
Ledig imorgon så ska plugga hemma, fixa med min mobil och på kvällen ska jag sola.

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus