Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

LYCKLIGAST

Precis som Jennifer skrivit i sin blogg så har vi träffats idag och planerat Kalifornien!! Jag fick besked av csn idag och de har gått med på att jag får ta studielån så nu är det 99,9% chans att jag åker wiiiie. Varit hur fint väder som helst idag också så är såå lycklig just nu!!

Var i skolan en stund sen åkte jag och Sara och solade för att hinna få lite färg innan SM sedan åt vi lunch på jensens böfhus som öppnat på frölunda torg! Sedan sprang jag nästan hem för att logga in på datorn och kolla vad csn svarat. Har i stort sett legat ute i solen sedan dess och bara varit så glad! Sedan mötte jag Jennifer så tog vi en promenad innan vi gick in till henne och drack te mmmm :):) 

Min nya design har jag hittat hos denna tjejen, hon är jätteduktig så laddade ner en som hon gjort --> http://matildarodin.blogg.se/
 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus