Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

13 maj tvåtusentretton

Hunnit med en hel del idag. Imorse var jag och mamma och fixa nytt pass till mig och sedan åkte vi direkt till tandläkarn. Var tvungen att berätta för dom att jag ska åka till usa så de fick boka en tid för mig att ta ut tandställningen, både bra och dåligt! Men jag är glad i alla fall för den 4 juli åker rälsen ut!!

Sen var jag i skolan, vi fick lära oss dansa vals med klassen inför balen och gjorde hjärt- och lung räddning. Sedan var det stadsvandring i regnet och direkt efter det till min allra sista cheer träning med Marshals (laget) sorgligt, men har haft det jättebra och kommer sakna alla!

Nu är jag hemma hos Anton och har precis satt på en film så ska kolla på den med honom nu. Imorgon åker jag på klassresa till Sardinien SÅÅÅ NAJS OCH SÅÅ TAGGAD. Godnatt så länge!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus