Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

NIKE träningsshorts

Första shoppingen för mig här i usa (kläder då!!) Jag har faktiskt varit duktig och hållt mig, många gånger som vi gått in och kollat i affärer och jag har plockat på mig en hel del runt armarna - går in i omklädningsrummet -kläderna passar perfekt - går ut igen - tänker efter - ... - bestämmer mig för att vänta!

MEN

igår kunde jag inte hålla mig.. :D jag köpte ett par träningsbyxor från NIKE och jag ångrar mig inte!! Det får mig bara mer till att vilja börja träna. Bara att jag inte hunnit göra det en. Skulle kunna gå och byta om nu och gymma en stund men känns dumt om lastbilen med våra möbler kommer när som helst, då måste jag ju hjälpa till att bygga upp allting. Det sämsta är bara att vi inte vet exakt när möblerna kommer. De sa mellan 9-13 idag och klockan är nu 10 så de kan komma precis just nu eller om 3 timmar..

 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus