Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Hollywood skylten

 
Idag var vi och kollade på hollywood-skylten! Så nu har vi checkat av en grej på vår "att-göra-lista" här i LA. Har ALLTID velat se den i verkligheten och det var så häftigt, men det bästa är att vi verkligen BOR här. Känns som att vi lever i en dröm, snart kommer vi väl vakna upp i vår egna säng hemma i Sverige och inse att det inte finns någon sånhär verklighet.. för det är precis så det känns. Jag är själv avundsjuk på hur bra vi har det här!!
 
Vi har bara varit här i 2 dagar och endå hunnit med så mycket saker. Betalade lägenheten idag och fick våra nycklar så nu är den vår. Vi flyttar in på tisdag då vi bott klart våra nätter här på hotellet. Vi åkte och fixade möbler på IKEA direkt efter vi varit på broadcast och betalat och ätit i vår fantastiska butik precis nedanför där det har allt möjligt, bara ekologiskt och bra mat men även smink/solfaktor osv.
 
Fy sjutton vad vi skrattat idag! Först imorse när vi skypeade med min mamma haha kommer inte ihåg varför men du är så rolig du mamma. Sedan när jag, Jennifer och Patrik åker runt i caben och ska leta efter hollywood-skylten så flyger det in en geting och sätter sig på min klänning så jag och Jennifer får PANIK och börjar skrika men efter garva vi som fan för hur mycket vi skrek för en liten geting! Oj vad allt låter tråkigt när man skriver det, men så roligt vi har det här tror jag inte ni förstår!! Kommer ha träningsvärk i magen imorgon.. vi har skrattat hela kvällen till lite privatare saker också som jag inte borde skriva här hehe. MYSA GRÄS HAHAHAH DÖR !
 
På ikea hittade vi en hel del så vi fick hem massor med köksprodukter, badrumsgrejer, sängkläder och galjar till garderoben. Vi har även beställt varsina sängar och jag och Jennifer beställde ett skrivbord, 2 stolar och två byråer som vi ska ha på vårt rum. Allt det kommer imorgon med hemkörning, PERFEKT.
 
Att jag nu har en egen lägenhet med 5 andra tjejer känns så bra och att inreda den är det bästa som finns. Gud vad roligt det är att få eget! Nu vill jag bara att det ska bli tisdag så vi kan flytta in.
 
Imorgon börjar allt med förberedningen med skolan, Jennifer ska checka-in imorgon och jag ska egentligen göra det på tisdag men vi ska se om jag också kan göra det imorgon. Jag, Jennifer och Patrik har även börjat planera vår roadtrip runt i Kalifornien men det berättar jag om i veckan som kommer, nu är det massa andra saker som händer först. Nu måste jag sova, tiderna är fortfarande konstiga i huvudet, vaknar jättetidigt på morgonen och blir trötta kl 8 på kvällen.. Godnatt everyone!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus