Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Det börjar närma sig

Nu känns det verkligen som att det börjar närma sig och jag har börjat drömma om att jag är i USA med klassen och blir lämnad ensam i ett år osv osv.. Det är helt enkelt för mycket tankar just nu. 
 
Igår fikade jag och Jennifer med Titti som vi ska bo tillsammans med i USA och vi har även fixat två till roomies nu så vilka vi ska bo med är i stort sett klart nu. Känner på mig att det kommer bli bra med oss 5! Nu gäller det bara att hitta en bra lägenhet men vi har börjat kolla och de vi sett på nätet ser fint ut i alla fall men det är bättre att gå på visningar när vi väl kommer dit så vi hittar något vi alla trivs med och som ser fint ut och nära till skolan.
 
På tisdag ska jag till Stockholm och på onsdag har jag tid på ambassaden där jag ska fixa visum. Avskedsfesten är planerad och jag har bokat tid hos frisören innan jag åker. Det är bara 21 dagar kvar nu!!
 
 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus