Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Cheesecake factory

Internet här är riktigt segt, eller i alla fall här vid lobbyn så jag kan knappt ladda upp bilder för det tar så lång tid.. sorry men vi ska fixa eget wi-fi till lägenheten snart och då hoppas jag att det går snabbare.

 
Idag var det cheesecake factory i usa. Vi beställde största cheesecaken SÅKLART och åt innan middag. Allt är SÅ stort här och så gott men väldigt sockrigt. Men vet ni vad? Jag köpte träningsbyxor på NIKE idag i the groove (vårt torg där vi bor) så jag ska börja gymma imorgon. Vi flyttade ju in idag så nu finns det inga ursäkter till att träna!
 
Får se hur länge jag håller på med träningen innan den feta maten tar ikapp mig.. hehe
Det är inte lätt att hålla sig fit här i usa ska ni veta, men det som är bra är att vi köper hem vår egen mat och lagar vilket gör att det inte blir lika fett PERFEKT.
 
Nä nu är jag och J för trötta och skrattar åt allt och inget.. så måste gå tillbaka till rummet och sova i vår nya fina säng !!!! ååå vill bara sova nu, GODNATT
 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus