Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Vår adress

God morgon Sverige och God natt Usa! Tänkte om ni ville veta adressen hit om någon snäll själ skulle vilja skicka något till mig här i usa hehe. Kanske svenskt godis (dom har inte marabou eller något sånt här buhuu) eller så kan ni ju skriva ett brev till mig, skulle bli sååå glad om jag fick det och lovar att svara på det!! Haha. I don’t know men skulle bli jätteglad om ni vill skicka något! Och mamma, det vore snällt om du kan skicka hit den andra tandställningen.

Såg att ni ville att jag skulle lägga upp mer bilder på lägenheten men det är inte så mycket att se just nu. Jag tänkte att jag lägger upp fler bilder på hela lägenheten när alla möbler är på plats så är det roligare att se! Om ni vill se hur den ser ut annars så kan ni gå in på broadcast hemsida som är http://www.broadcastcenterapts.com

Vi har en 2baths and 2bedrooms lägenhet om ni vill se hur den ser ut.

 

Vår adress:

7660 Beverly Boulevard, Los Angeles, CA 90036 
Apt no. 114
 
 
 
 
 

 

Kommentarer

Mariette

2013-08-01 - 11:13:39
Härligt, skickar den nästa vecka, underbar blogg du har, följer er med spänning, kram Mamsen

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus