Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Universal studios Hollywood

 
Liten sockervadd..
 
Titti, jag, Jennifer, Linnea
 
Studio Tour
Det är dessa bilar som är med i de olika filmerna när de spelar in.
 
Man fick se hur det spelar in översvämning i film
 
Oliver lillen titta vad jag hitta! Vattenlandet som du sprang runt i fast i Florida
Föresten, jag saknar dig massor. Hoppas det går bra med kryckorna mitt lilla hjärta
 
Idag var jag och Jennifer på seminarium på morgonen till 11.20. Kändes ganska onödigt för man visste redan all information men var väl endå bra att vi var där. Vi fick i alla fall delas in i grupper och gå en rundtur runt skolan så det var ju bra.. fick se i princip allting men känner redan nu att jag aldrig kommer hitta allt, skolan är så stor!!
 
Efter seminariet kom Patrik, Titti och Linnea med caben och hämtade upp oss så åkte vi till Universal Studios Hollywood och var där resten av dagen. Jag älskar universal och har varit på det innan i Florida. Det är så häftigt att se vart och hur filmer spelas in osv. Och mamma (och familjen) vet ni vad??? Jag åkte mumien, den som vi älskade!! Den åkte bakått men det var ingen eld denna gången.. men grym är den endå!!
 
Så efter många timmars gående inne på US så var jag helt SLUT i mina fötter och hela kroppen men speciellt min rygg. Förstår inte vad det är med mig och min rygg, men jag får så fruktansvärt ont när jag står upp länge!! Och som jag sa till Titti, I promise, jag kommer ha puckel rygg när jag är gammal..HAHA min rygg är så svag!
 
Och vet ni vad jag hunnit med mer idag?? Jag har valt mina första units på skolans hemsida. Inatt klockan 4 släpptes massor med kurser men jag orkade inte gå upp inatt igen så jag skippade det. Satte mig nu istället och kollade vilka som fanns kvar. Jag valde Media 1 som jag ska gå tillsammans med Titti och en cheerleading kurs!! I´m sooooo happy!!! Kunde inte sitta still av glädje när Linnea hittade den till mig och jag såg att jag kunde välja den. Så mina kära vänner, jag ska alltså gå i ett skollag :)))))))))))

Just det, en sak till. Om ni vill få kontakt på mig!
Skype: fannypetric
Instagram: fannypetric
Vine: fannypetric
Facebook: Fanny Petric
Viber: mitt telenummer
 
Ja ni kan nästan hitta mig var som helst med mitt namn bara. Lägger upp bilder lite var som. Ha det bäst!
PUSS

Kommentarer

Mariette

2013-08-03 - 07:59:29
Häftigt med Mumien, den var så cool, när vi kommer över vill jag åka den igen:), jättefint bilder .


PUSSSSS

Mormor

2013-08-03 - 08:03:35
Fin blogg, bilderna är jättefina och det är roligt att följa Er

Kram från mormor (har du med Kalle kanin?)

tittiiiiiiii

2013-08-05 - 23:43:59
haha puckel rygg........

Leif olsson

2013-08-11 - 20:18:37
Mycket trevligt och roligt att få följa dina inlägg i USA.

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus