Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Third street promenade

Här har vi spenderat hela dagen. Åt direkt lunch på Barney's när vi kom dit eftersom vi var så hungriga efter ungefär två timmar bussresa sammanlagt dit. Det ligger en bit längre ner en skolan så det tar sin lilla stund att komma någon vart här i LA utan bil. Men det gick galant och vi var här i flera timmar och kollade runt, åt lunch, åt glass och minipannkakor. Det var också någon farmers market här verkade det som för det var massa som sålde en massa olika saker (tex minipannkakorna). GUD vad jag saknat vanliga pannkakor, dom smakade exakt som svenska pannkakor och det var sååå gudomligt gott!!

Yoghurt land! Jag provsmakade bara hehe (passade på när jag endå var där men höll mig till pannkakorna)


Skulle kolla på skor till min bror men de fanns inte den färgen han ville ha varken här eller på NIKE store..


Farmers market


3rd street


Mina älskade minipannkakor och världens sötaste, gladaste lilla dam bakom som ville vara med på bild


Tydligen en känd kille från youtube som Jasmin såg

Kommentarer

Elsa

2013-08-31 - 23:02:21
Hej fanny! Jag undrar hur mycket college kostar? Är inte det väldigt dyrt i USA? :)

emma

2013-09-01 - 16:03:03
så himla avundjuk!! :(

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus