Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Tack världens bästa familj

 
Idag kom äntligen paketet fram! Kakor, choklad (älskade marabou som jag saknat!!), mina kära marc jacobs örhängen jag glömde i Sverige som jag gått och tänkt på mamma du måste läst mina tankar? och självklart mitt fina halsband som jag fick av Sofia innan jag åkte som jag också glömde lägga ner sista kvällen. Så nu är det äntligen här och jag kan ha det runt min hals hela tiden och tänka på dig bästa vän!!
 
Chokladen och kakorna har jag lagt i kylen för att spara så jag kan äta de och njuta när jag har ett bra tillfälle, förvånar mig inte om det redan blir ikväll. Jag blir sååå glad när jag får paket. Det är det bästa som finns, så alla skicka hur mycket ni vill till mig och säg till om det är något ni vill att jag ska skicka hem till Sverige kanske??? Bara att säga till.
 
7660 Beverly Boulevard,
Los Angeles, CA 90036

Glöm inte! Apt no 114
(det är mitt apartment nr, såg att du glömt skriva de på paketet mamma därför kom det inte utanför min dörr)

TACK TACK TACK igen!! Älskar er familjen.

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus