Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Svar på tal

Tänkte svara på lite kommentarer, bra va!?
 
Olivia
Hur mkt kostade juicy dressen i USA? :)
Ska jag vara ärlig så kommer jag inte ihåg exakt. Men den var inte billig, dock var den billigare än i Sverige. Om jag minns rätt kostade byxorna 98 USD och tröjan 128 USD. Räknat ut att det är ungefääär 1700 KR med taxen då också.

Anonym
Vilka är det ni bor med? Har ni känt varandra länge eller hur kom det sig? :)
Tjejerna heter Titti eller Grace som hon egentigen heter (hehe förlåt titti men du vet att jag älskar det), Linnea, Romina och Jennifer då såklart. Nej vi känner inte varandra sen innan och har precis träffats och flyttat in tillsammans. Jennifer har jag känt sen vi var små så det har endå varit en trygghet att åka med en vän. Hur det kom sig att vi bor med just dessa tjejer? Titti har gått i Jennifers parallellklass på gymnasiet så så fick vi kontakt med henne. De andra fick vi kontakt med genom fb och vi alla kom överens väldigt lätt och hade samma åsikter om vart vi ville bo osv så det blev lite som en slump att vi hamnade tillsammans. Jag har pratat med andra tjejer också på fb precis som dom andra men så slutar man skriva och så hittar man andra. Men till slut bestämmer man sig! Man vet ju inte innan om man passar bra ihop men de märker man ganska snabbt
 
Hej Hej Var fina bilder samt att du har trevligt där det gläder mig. Vi skall hem till Mariette i dag ( lördag) Leif o Barbro
Tack så mycket morfar! Jag trivs jättebra här, vill inte alls hem till Sverige. Inte än i alla fall! Hoppas allt är bra med er. Kram
 
 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus