Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Mitt schema

Nu är kurserna betalade och klara. Ni förstår inte hur mycket strul det har varit med detta för mig och så mycket stress. Har suttit nästan lite varje dag och sökt om det kommit upp några fler kurser jag kan välja på och när jag var i skolan satt jag och sökte men allt var nästan fullt. Så jag fick iprincip ta det som fanns kvar.. så jag slipper komma till skolan och få typ japanska eller något. Så nu när jag satte mig idag och skrev ner mitt schema så insog jag, WHAT?? jag har ju nästan bara kurser som är TRÄNING.. herregud hur ska jag orka?

Jag som inte alls brukar träna så mycket utan bara haft mina cheer träningar två ggr/vecka hemma i Sverige. Och nu ska jag plötsligt träna 6 ggr/vecka (7 timmar och 40 min om jag räknat rätt) omg jag kommer dö!

Det bästa är att jag är ledig på fredagar! och jo jag vet att jag börjar 8 och 7.45 varje dag..

SCHEMAT!

♡ Måndag:

8.00am - 9.20am Introduction to Sport Psychology 3
11.15am - 12.35am GYM fitness aerobic – body level exercises (träning)
5.30pm - 7.00pm Performance Cheerleading (träning)

♡ Tisdag:

7.45am - 10.50am English
12.30am - 1.50am Contemporary Modern Dance (träning)

♡ Onsdag:

8.00am - 9.20am Introduction to Sport Psychology 3
11.15am - 12.35am GYM fitness aerobic – body level exercises (träning)
5.30pm - 7.00pm Performance Cheerleading (träning)

♡ Torsdag:

7.45am - 10.50am English
12.30am - 1.50am Contemporary Modern Dance (träning)

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus