Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Michael Jackson ONE

Detta skrev jag igår men som inte ville laddas upp! Om hela dagen och kvällen igår.
 
Hejhej! Haft en helt underbar kväll och nu kom vi precis innanför dörren. Först duschade vi och fixade oss för att sedan ta taxi och äta middag på en jättefin restaurang, STK heter den. Alla tre åt steak och det var riktigt gott verkligen. Godaste jag ätit i USA hitills! Riktig köttfilé med god salad, det var längesen. Efter det tog vi taxi till ett annat ställe där vi skulle se en show ikväll som heter Michael Jackson ONE. Hade absolut inga förväntningar för jag visste ingenting om den och visste inte vad det var för något? Beställde den idag också så hann lixom inte tänka någonting. Och när vi sitter i taxin påväg till showen och pratar med den skönaste amerikanska taxichaffören så frågar vi om showen är bra och han svarar No it´s not good.. *tystnad i hela taxin* .. It´s DAAAMN good!!! Haha skrattade asmycket och han sa så mycket roliga saker och var verkligen jättehärlig. Och han hade rätt, DAMN var bra showen var. Michael Jackson är min gud efter detta! Alla borde se denna showen i las vegas, grymmaste jag sett. Synd att man inte fick ta bilder bara så jag kunde visa er, men det är klart, alla borde se den själva.
 
Nu ska vi i alla fall släcka och sova för det blir en lång dag imorgon också nere vid poolen. Inte bränt mig något idag i alla fall men det går knappt att ligga på solstolen i fem minuter innan man måste gå ner och svalka sig. Hur varmt som helst! Men jag klagar inte, för jag älskar det. Slipper kylan!

Hoppas allt är bra med er där hemma, blir så glad när ni skriver till mig och att ni gillar att läsa min blogg och följa mig och se vad jag gör. Det känns som en trygghet att ha bloggen, här kan jag skriva när jag längtar efter er och här kan jag skriva av mig med allt jag gör! jaja förlåt.. ni fattar grejen
 
Haha just det! Jag och Jennifer skulle väga oss nu när vi kom hem (jag har nämligen glömt att göra det under dessa snart tre veckor som vi varit här) och jag skojar inte, jag fick en chock när jag ställde mig på vågen. Här räknar man ju i pounds och det har jag koll på och hade kollat upp innan vad min siffra är om jag skulle väga så mycket som jag tror att jag väger, och då menar jag det jag vägde i Sverige innan jag åkte. Så jag hade ställt in mig på att få se den siffran men när jag ställer mig på vågen så visar den några siffror högre.. fick lite hjärttillstånd och sprang ut till Jennifer! Men tydligen är pounds och kg verkligen helt olika. Bara för att man gått upp en pounds betyder det inte att man gått upp ett kilo, som tur var!!! Så det kändes lite bättre. Men några hekto har jag gått upp i alla fall.. fast det kanske var efter den gudomligt goda middagen och juste glassen från ikväll.. hehe godnatt
 
 
// inte jag som tagit bilderna själv

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus