Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Manhattan Beach

 
 
Idag valde vi att spendera dagen nere vid stranden så vi åkte till Manhattan Beach och se hur det var där. Herregud vad fint det var där! Hela området var lyxigt och mysigt och stranden var precis som i Santa Monica, riktigt stor och helt underbar. Visst att det blåser mer nere vid stranden än vad det gör uppe i centrum, men det var bara skönt och gjorde att man kunde ligga och sola utan problem. Och vet ni vad vi plötsligt såg? Delfiner!!! Jag har alltid haft en dröm om att se eller simma med delfiner, och visst man har ju sett dom på shower men såhär i verkligheten ute på havet var helt sjukt. De simmade nära också men fick endå ingen bild på det för det blir för långt bort i kameran och jag har ingen bra zoom på den. Men jag såg dom i alla fall och de är huvudsaken!
 
Efter att vi legat på stranden såg gick vi upp och åt lunch sedan åkte vi vidare till 3rd street för att kolla i affärer och äta glass! Jag fick med mig två nagellack och ögonskuggor därifrån.
 
Jag måste bara säga det igen.. I LOVE THIS LIFE. Kan fortfarande inte förstå att jag är här och att detta nu är mitt hem!?
 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus