Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Här vill jag vara

Passar på att blogga nu när jag endå har jättebra nätverk. Ska sova snaaart promise.

Ville bara säga att jag har det verkligen hur bra som helst. Många skriver till mig att det verkligen ser ut som att vi bor jättefint och lever hur bra som helst här och jag kan verkligen inte säga nej till det för jag kan inte själv förstå hur bra vi har det. Jag kunde inte föreställa mig en sån här bra resa och tillsammans med så bra tjejer och självklart du Patrik!!:)

Det finns få stunder i livet som man verkligen känner 'fan vad jag älskar livet' eller 'jag är SÅ lycklig'. Och en av dom stunderna när jag känner så är när (nu får ni försöka se er de framför er i huvudet hehe) .. när vi åker genom LAs gator med caben, taket nere såklart, har massor med palmer längs gatorna och stora plansher med reklam som är typiskt usa. Hög musik i bilen och håret blåser och vi sitter och sjunger med till låtarna och folk stirrar, och bara åker igenom la och ser alla grymma butiker som lockar en att vilja shoppa upp alla sina pengar och alla mysiga restauranger! Det är verkligen något som får mig att känna mig lycklig och tänka 'här vill jag vara'.

Jag lovar er, jag kunde inte föreställa mig att jag skulle få vara med om detta för ett halvår sen. Det här är verkligen det bästa jag varit med om även om man saknar vissa personer där hemma. Men er träffar jag sedan, nu är jag här, i nuet och bara har det SÅ BRA!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus