Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Happy Friday

Vaknat för en stund sen och det var första natten som jag sov utan plåster på fingret, bara för att testa. Såret är torkat så jag kan ta på det men känseln är verkligen inte ok men det kanske blir bättre med tiden? Världens träningsvärk i hela kroppen har jag också efter denna veckan så att gå i trappor och sånt är inte direkt min grej just nu. Fast iförsig, här i USA finns det inga trappor, bara hissar så det finns ingen risk endå!
 
Igår gick jag, Jennifer och Titti till the grove bara för att vi var sååå uttråkade och hade inget att göra. Hamnade på cheesecake factory och fikade där från 11-12 på kvällen ungefär, satt utomhus och visste ni att det är 24 grader här på kvällarna nu? Det är verkligen underbart och helt perfekt att man kan gå med shorts, linne och någon kofta om man vill eller klänning. Idag hade vi tänkt åka till 3rd street, vårt favvo ställe känns det som och äta lunch och jag ska även köpa ett par skor inne på FootLocker till min kära bror och skicka hem dom till Sverige. Får bara hoppas att jag köper rätt men de ska nog inte vara några problem.
 
Nu är det ju fredag kväll för er där hemma så antingen sitter ni hemma och gosar ner er i soffan med massa godis och chips och kollar film eller så är ni ute och festar gärnet, vad ni nu än gör ha en asbra helg!! Själv har jag långhelg eftersom jag varit ledig idag och är det också på måndag. Nu ska jag fixa mig så vi kan åka!!
 
Bye 
 
 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus