Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

För er som vill se

Kolla inte på bilderna om ni är känsliga. Tänkte berätta lite mer detaljerat om igår.

Jag gick till byggnaden där de finns sjuksköterskor på skolan för att kolla mitt finger och jag fick gå in i ett litet rum där hon frågade mig massa och renade mitt sår och gav mig papper jag skulle ta med mig till sjukhuset. Hon sa nämligen att jag skulle ha åkt direkt till sjukhuset och sytt när det hände men att det var försent nu och att hon inte kunde göra något där för hon hade inga bra grejer. Så hon renade bara och bad mig åka till doktorn under min rast, så det gjorde jag.. dock visste jag inte alls hur jag skulle ta mig dit. Det är mycket svårare att ta bussar, så jag pratade med pappa och mamma hemifrån så förklarade de för mig med min försäkring och pappa kollade google maps vad gatorna hette där jag skulle åka så fick jag hitta mig fram dit och tillslut hittade jag och hamnade på Marina Del Rey Hospital. Bara det att väntetiden var låång och när jag väl fick gå in så gick de fram och tillbaka ut från mitt rum där jag fick ligga hela tiden, vilket gjorde att jag tillslut spenderat fem timmar på sjukhuset och var riktigt stressad för att hinna tillbaka till cheer kursen. Men det fixade sig till slut med alla papper och de renade bara och frågade mig varför jag inte åkte direkt till sjukhuset för att sy men hur skulle jag veta att det behövdes?? Fick även ta stelkrampspruta och min arm är fortfarande helt stel..

Så nu läker det och imorgon får jag ta bort bandaget och tvätta de själv och ta vanligt plåster istället. Ciaaao

Kommentarer

Patrik

2013-08-28 - 01:54:58
Stackare!
Synd jag inte var där och kunde köra dig... :(
Men om något liknande skulle hända igen så är det bättre om ni väljer att åka till en klinik liknande den jenifer var på. Lite dyrare men där det går avsevärt mycket fortare. Försäkringne täcker ju den typen av vård också... Men det kan ju vara tråkigt att ligga ute med pengarna... I ditt fall med ett sådant skadat finger så hade jag nog valt det ändå...

Hoppas det läker snabbt nu så att du kan köra på med alla kurser och cheer.

Kram Patrik

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus