Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Santa Monica College.

Så, nu har det mesta löst sig och jag är inte lika stressad längre. Fixar-Fanny! Nej men nu är det så att jag inte längre ska söka till skolan SBCC utan istället SMC. Varför? För att jag pratade med tjejen jag har kontakt med från KILROY och hon sa att jag borde söka till SMC istället eftersom SBCC är hårdare och tar in efter vad man har för betyg vilket inte SMC gör. Därför fick jag göra om ansökningarna, skriva om uppgifterna till csn osv på bara en dag så därför jag fick panik.
 
SMC -Santa Monica College- är också en skola i Kalifornien, drygt en timma bort från Santa Barbara City College. Santa Monica ligger alltså närmare LA, längre ner i Kalifornien. Det verkar vara en jättefin skola med många olika kurser. Jag har som sagt precis ansökt dit och inte hunnit betala in allt ännu så det kommer ta några veckor tills jag får reda på om jag kommer in eller inte, förmodligen senast i slutet av maj. Men jag håller alla tummarna!!! Min vän Jennifer har också sökt dit och det hade verkligen varit helt perfekt om vi hamnar där båda två. Vilken upplevelse vi skulle få tillsammans.
 

 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus