Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Lista.

Jag tänkte inte bara skriva om Kalifornien i denna blogg utan även om mitt liv och min vardag nu innan resan (om jag nu kommer in) också. Ni måste ju såklart få veta hur jag lever i nuläget också och mina tankar osv.
 
Just nu går jag som ni vet sista året, till och med terminen, på gymnasiet och tar alltså studenten den 5 juni. Har en del plugg nu att ta igen den sista tiden vilket får mig att känna mig stressad över mitt liv just nu. Har så mycket att fixa klart i skolan, betala in för dessa ansökningar till usa och även betala in för resan till magaluf som jag ska till med mina två kära vänner Emma och Elina, och kanske Jennifer och Natta också.
 
* Sedan ska jag med min klass till Sardinien, Italien den 14-18 maj vilket gör att några dagar i skolan går bort. Hur bra som helst men endå inte.. just nu behöver jag all tid i världen för att hinna klart med allt.

* Den 27e maj är det bal och då sätts även alla slutbetyg, vilket gör att det är absolut sista dagen att lämna in allt.
* Sedan är vi lediga i några dagar och kommer tillbaka till skolan den 5e juni för att springa ut - lycka.

* Den 2e juni ska allt vara inbetalat för magaluf resan.

* Om några veckor bör jag få reda på om jag kommer in på skolan i usa eller inte.

* Om några dagar hör dom av sig från affären där jag köpte balklänningen för att jag ska dit och sy upp/in den så den passar mig, är rädd att något ska gå fel eller att jag inte ska vara nöjd jag vet inte varför.

* Jag måste hitta en klänning jag ska ha på kvällen på studenten + en handväska till balen + jag måste lära mig att gå i mina högklackade skor jag ska bära på balen..

* Sommarjobb!?

Så mycket längtan och stress!!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus